niedziela, 15 grudnia 2013

Przedświąteczne prezenty / Pre-Christmas gifts

Tegoroczny prezentowy szał zaczął się od spotkania u Kat, na które każda z przybyłych - Kat, Katka, Umbrella, Drycha - przygotowała prezent, które potem pośród siebie rozlosowałyśmy. Mój prezent - vintage'owe mixed mediowe bombki - wylosowała Kat (która mam nadzieję poratuje mnie zdjęciami :), bo w grudniowych ciemnościach nie zdążyłam zrobić!). Ja z kolei wylosowałam piękną tabliczkę i zakładkę od Drychy. Co więcej, proces powstawania mojego prezentu został udokumentowany, bo Drycha zrobiła z niego tutorial - rzadko można zobaczyć Świętego Mikołaja przy pracy, a tu - proszę! :)

This year's gifting craze started with a meeting at Kat's, in preparation for which everyone attending - Kat, Katka, Umbrella, Drycha - made a gift, which found their recipients in a lottery. My gift - vintage mixed media baubles - went to Kat (who I hope will lend me a few photos :), as I didn't manage to take any in the December darkness!). I got a beautiful altered chalkboard frame and a bookmark from Drycha. What's more, the process of making my gift was documented, as Drycha made it into a tutorial - it's a rare treat to see Santa Clause at work! :)












8 komentarzy:

  1. Wow! Tabliczka jest świetna, aż zazdroszczę :) Idę oglądać tutek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, nie...? Prezent świąteczny pierwsza klasa. :)

      Usuń
  2. Było naprawdę sympatycznie i moim zdaniem wszystkie prezenty były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że były! Żałuję, że wszystkich nie obfociłam, ale ukradnę Kat kilka zdjęć i dorzucę. :)

      Usuń
  3. Hej :) jestem czytelniczką Twojego bloga od jakiegoś czasu. Mam małe pytanie :) z jakiej aukcji allegro kupiłaś przydasie z tego posta:
    http://meresanth.blogspot.com/2013/07/przydasie-vintage-steampunk.html ? Lubię tworzyć rzeczy własnie w takim stylu, byłabym wdzieczna za jakies linki lub internetowe sklepy gdzie kupujesz swoje przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję za odwiedziny. :)

      W odpowiedzi na pytanie - tak się składa, że nie ma jeszcze takiego sklepu i ja właśnie w styczniu takowy otwieram. :) Będzie tam garść markowych produktów i całe mnóstwo takich prawdziwie vintage'owych skarbów - przydasi. :) Jak postawimy do końca stronę, to będę oczywiście dawać znać i zapraszać! :)

      Usuń