środa, 18 września 2013

Art journal vol. 13: Robot-szkielet / A robot skeleton

Zainspirowana steampunkowym wyzwaniem 'Dolls 'n Robots' na blogu SanDee & amelie's Steampunk Challenges znów postanowiłam pobawić się folią aluminiową. A ponieważ roboty pociągają mnie bardziej niż lalki, z metalowych elementów ułożyłam robota. Potem nałożyłam zmiętą folię aluminową i nałożyłam kilka warstw farb akrylowych - tak od serca. Poniżej kilka zdjęć z różnych etapów powstawania - przepraszam za złe oświetlenie, pracowałam w nocy. :)

Inspired by the 'Dolls 'n Robots' challenge at SanDee & amelie's Steampunk Challenges blog, I decided to play around with aluminium foil again. And because I'm more into robots that into dolls, I made a robot from small metal elements. Next I covered it with crumpled foil and applied acrylic paints generously. Below are some 'the making of' photos - sorry about the bad lighting, I was working at night. :)



Robot wylądował w art journalu, a ponieważ wyszedł nieco szkieletowaty, opatrzyłam go napisem 'wyglądasz, jakbyś nigdy wcześniej nie widział robota-szkieleta'.

The robot landed on an art journal page, and because it reminded me of a skeleton, I made him say 'you look like you've never seen a robot skeleton before'.


Robot czerpie energię z kręcącej się w środku starej wskazówki zegarowej. :)

The robot draws his energy from an old clock hand, which swivels in its middle.





17 komentarzy:

  1. Wow, genialna kartka:))bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Well, actually I have never seen a robot skelleton before, but NOW I have! LOVE your wonderful robot and all the awesome texture you created (awesome close-ups too!). Can't stop looking at your journal page with all the terrific details and the timeworn looking colours! Sooo ingenious!

    Thank you very much for joining us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!!!

    Hugs,
    die amelie - Claudia x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! Your challenge was very inspirational.

      Usuń
  3. Ale efekt! Świetnie wygląda folia aluminiowa w takim wydaniu, muszę koniecznie spróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne!!! Jesteś genialna :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Technika prosta jak drut (nomen omen), a efekt też mi bardzo przypadł do gustu. Dzięki za miłe słowa dziewczyny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam się na tym zbytnio - ale podoba mi się to co widzę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, swietny pomysl!

    ps. zapraszam na moje Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! bardzo mi się podoba! świetny ten robot wyszedł i w ogóle technika, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing journal page and your colour treatment is brilliant.(:o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam bardzo za wszystkie miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda momentami jak mumia robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki fajny! :D efekt wyszedł świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego nie wiedziałam o Twoim istnieniu? Kopara mi opadła do samej podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Congratulations! Your robot is so cool!

    OdpowiedzUsuń